9 Березня, 2024

Melanka.org.ua

Поради від городника

Як виправити відсутність підключення до Інтернету на роутері TP-Link: вирішення проблем із мережею

Роутер TP-Link є популярним пристроєм для підключення до Інтернету, який забезпечує стабільне та надійне з'єднання. Однак іноді в процесі експлуатації можуть виникати проблеми з підключенням, що може порушити роботу всіх підключених пристроїв. У такій ситуації важливо знати, що робити.

Першим кроком за відсутності підключення до Інтернету на роутері TP-Link слід перевірити підключення всіх кабелів. Переконайтеся, що кабель від провайдера надійно підключений до порту WAN роутера. Також переконайтеся, що всі інші кабелі підключені до відповідних портів на роутері та комп'ютері.

Якщо кабелі правильно підключені, наступним кроком буде перезавантаження роутера. Це може зробити, як шляхом вимкнення та включення живлення, так і через інтерфейс керування роутером. Зазвичай на задній панелі роутера знаходиться кнопка увімк./викл, яку необхідно утримувати кілька секунд для перезавантаження. Після перезавантаження роутера може знадобитися деякий час, щоб відновити підключення до Інтернету.

Якщо перезавантаження не допомогло, перевірте налаштування підключення до Інтернету в інтерфейсі керування роутера. Для цього відкрийте веб-браузер і введіть IP-адресу роутера в адресний рядок (зазвичай вказаний на наклейці на задній панелі пристрою). У налаштуваннях роутера знайдіть розділ, який відповідає за підключення до Інтернету, та перевірте правильність вказівки доступних параметрів (адреси IP, DNS-сервера тощо). Використовуйте дані, надані провайдером, щоб переконатися, що всі настройки збігаються.

Якщо після виконання всіх зазначених рекомендацій все одно відсутнє підключення до Інтернету на роутері TP-Link, рекомендується звернутися за допомогою до спеціалістів провайдера або кваліфікованих спеціалістів. Вони зможуть допомогти усунути проблеми і забезпечити стабільне підключення до Інтернету.

ПроблемаМожливе рішення
Немає підключення до Інтернету1. Перезавантажте роутер та модем.
2. Перевірте фізичне з'єднання між роутером та модемом.
3. Перевірте налаштування підключення до Інтернету в роутері.
4. Зверніться до Інтернет-провайдера.

Що робити, якщо у роутера немає доступу до інтернету?

Розглянемо основні способи вирішення відсутності доступу до мережі.

  1. Перезавантажити роутер. …
  2. Перевірити інтернет-кабель. …
  3. Перевірити налаштування роутера. …
  4. Перевірити налаштування мережі на комп'ютері. …
  5. Підключитись до інтернету безпосередньо по інтернет-кабелю. …
  6. Перевірити підключення на інших пристроях. …
  7. Зверніться до служби техпідтримки.

Як перезавантажити Wi-Fi роутер TP-Link?

У TP-Link відкрийте підрозділ "Системні інструменти", далі – "Перезавантаження". Якщо у вас роутер іншої моделі, дійте за аналогією: шукайте розділи зі схожими назвами. Після натискання кнопки "Перезавантажити", станеться те саме, що при перезавантаженні ручним або механічним способом.

Як заново налаштувати роутер TP-Link?

При включеному маршрутизаторі натисніть і утримуйте кнопку WPS/RESET (більше 10 секунд), доки світлодіодний маршрутизатор SYS не почне спочатку повільно, а потім швидко блимати. Після цього відпустіть кнопку та зачекайте, поки маршрутизатор відновиться до заводських налаштувань.

Як перевірити чи працює роутер TP-Link?

Крок 1 Відкрийте веб-браузер і введіть IP-адресу маршрутизатора в адресний рядок (за замовчуванням – 192.168.1.1). Натисніть клавішу Enter. Крок 2 На сторінці входу введіть ім'я користувача та пароль, ім'я користувача та пароль за замовчуванням – admin у нижньому регістрі. Крок 3 Натисніть Diagnostic (Діагностика) у лівій частині сторінки.

Share: