9 Березня, 2024

Melanka.org.ua

Поради від городника

Як правильно писати довідки на роботі

Як написати довідку з місця роботи?

Довідка з місця роботи 2023 – це документ, що підтверджує певну інформацію про працівника. Містить відомості про заробітну плату, посаду, стаж, досвід роботи. … Обов'язково вкажіть такі реквізити:

  1. Назва організації;
  2. дату видачі;
  3. опис відомостей, які слід підтвердити;
  4. підпис директора компанії.

Збережена копія

Як грамотно скласти довідку?

Довідки починаються із зазначення в називному відмінку прізвища, імені та по батькові (повністю) особи, про яку даються відомості, її посади. У правому верхньому кутку вказується місце подання довідки. на довідці має обов'язково стояти дата її підписання. Збережена копіяПохожі

Share: